Utrzymanie i optymalizacja systemów baz danych

Optymalizacja systemów baz danych oraz wsparcie 24/7 przez 365 dni w roku.

  • Zakres

    • Obsługa systemów zgodnie z ustalonym SLA (Service Level Agreement)
    • Proaktywne podejście do zarządzania środowiskiem
    • Wdrożenie procesu Event Management pozwalającego na predykcję incydentów i reagowanie przed wystąpieniem incydentu
    • Wykorzystanie metodyk Lean Service oraz ITIL pozwalających na optymalizację procesów zarządzania systemami
    • Ciągłą obserwację systemów pozwalającą na obserwację wzmożonego obciążenia systemów i wyzwań związanych z bezpieczeństwem

  • Benefity

    • Szybkie czasy reakcji
    • Proaktywne podejście do świadczenia usługi
    • Wykorzystanie sprawdzonych metodyk i procesów

Jeśli powyższa oferta jest dla jest dla Ciebie interesująca lub jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami.

Ta strona używa plików cookies w celach statystycznych. Spośród tych plików cookies możemy wyróżnić niezbędne do poprawnego działania strony oraz pliki firm zewnętrznych, pomagające nam zrozumieć jak korzystasz z naszej strony. Te pliki będą przechowywane w twojej przeglądarce tylko za twoją zgodą.