Modern Data Warehouse

Żyjemy w czasach, w których informacja jest najsilniejszą walutą. Wiele firm gromadzi znaczne ilości danych, ale nie każda wie, jak je wykorzystywać. Modern Data Warehouse to rozwiązanie skupione wokół zarządzania i analizy danych. Wykorzystuje machine learning oraz funkcje natural language processing, ułatwiające wyciąganie wniosków i przeprowadzanie analiz, a zaawansowana automatyzacja pozwala uprościć zarządzanie informacjami.

Dane grafika

Czym jest Modern Data Warehouse?

Nazwa „data warehouse” oznacza dosłownie magazyn danych, choć częściej w tym kontekście używa się określenia „hurtownia danych”. Jest to rodzaj systemu używanego do raportowania i analizy danych. Magazyny tego typu służą do przechowywania w jednym miejscu bieżących i archiwalnych informacji. W rozwiązaniu zawarto jednak również słowo „modern”, które oznacza coś nowoczesnego, współczesnego. Modern Data Warehouse to szybki, łatwo skalowalny i bezpieczny magazyn w chmurze, który zapewni jedno źródło prawdziwych informacji w Twojej firmie. Podejmuj decyzje biznesowe w oparciu o sprawdzone dane.

Nowoczesna hurtownia danych to narzędzie przystosowanie do zarządzania znacznie większą ilością danych. Nadaje się do obsługi i łączenia  zbiorów nieustrukturyzowanych tj. Big Data, a także umożliwia ustrukturyzowanie informacji oraz łączenie ich różnych typów. Modern Data Warehouse stanowi bazę do tworzenia zaawansowanych analiz czy raportów, wykonując inteligentne operacje na różnych rodzajach danych jednocześnie. 

Dlaczego warto skorzystać z summ-it z Modern Data Warehouse?

Każde przedsiębiorstwo potrzebuje rozwiązania pozwalającego na przechowywanie czy analizę danych. summ-it oferuje różne rodzaje Modern Data Warehouse dedykowane dla poszczególnych obszarów biznesu, takich jak: marketing, logistyka, produkcja, handel, e-commerce czy finanse.

Sprawdź, jakie korzyści oferuje nowoczesna hurtownia danych:

  • To kompletne i zintegrowane rozwiązanie, które przetworzy dane w informacje i pozwoli na ich podstawie podejmować właściwe decyzje biznesowe.
  • Łączy funkcje hurtowni danych, integracji, jeziora danych, inżynierii danych i analityki. Umożliwia wczytywanie informacji i przechowywanie ich w wybranym systemie, a także zarządzanie nimi, katalogowanie, przekształcanie czy analizowanie. Rozwiązanie zawiera funkcje obsługi danych wielomodelowych i wielu obciążeń. Obsługuje mechanizmy samouczące się, upraszcza projektowanie i wdrażanie. Dzięki temu narzędzie ma bardzo szerokie zastosowanie.
  • Wdrożenie Modern Data Warehouse nie jest skomplikowane, ponieważ obejmuje intuicyjne, przejrzyste interfejsy. Przygotowanie danych do analizy trwa zaledwie kilkanaście minut, a użytkownicy mogą skorzystać z dodatkowych usprawnień przy migracji i łączeniu danych.
  • Wbudowane narzędzia do zarządzania i analizy danych, zapewniają szeroki wachlarz możliwości. Dodatkowym atutem jest całkowita integracja popularnych narzędzi do analityki biznesowej. Dostępne są także usługi do tworzenia i wdrażania modeli samouczenia się maszyn.
  • Bezpieczeństwo danych jest zapewniane przez zaawansowane systemy. Dostępne są opcje kontroli dostępu, kontroli danych wrażliwych, oceny ryzyka, zapór baz danych i inne. Jednocześnie istnieje możliwość automatyzacji tworzenia kopii zapasowych oraz zabezpieczania danych.

 

Posiadamy najwyższe kompetencje w zakresie realizacji i wprowadzania rozwiązań analitycznych, potwierdzone przez uprawnienia w kategorii Analytics on Microsoft Azure Advanced Specialization:

  • Zastosowanie podejścia architektonicznego według najlepszych praktyk Microsoft
  • Standaryzowane procesy
  • Kompletność i dokładność dostarczonej dokumentacji
  • Zgodność ze standardami 
  • Wykorzystanie najlepszych praktyk Cloud Adoption Framework

 

Modern Data Warehouse – możliwości zastosowania

Możliwości zastosowania Modern Data Warehouse są niezwykle szerokie. Można dzięki niemu zbudować między innymi:

  • samoobsługową wydziałową hurtownię danych – konsolidującą dane z różnych źródeł do postaci przejrzystego i łatwego w utrzymaniu magazynu;
  • rozszerzoną wydziałową hurtownię danych – konsolidującą dane z arkuszy kalkulacyjnych, aplikacji i innych źródeł do postaci bezpiecznego, łatwego w utrzymaniu i użytkowaniu magazynu;
  • hurtownię danych przedsiębiorstwa – umożliwiającą konsolidację danych firmowych i ich uzupełnianie o dodatkowe, nieprzetworzone informacje
  • zintegrowane jezioro danych – połączone z hurtownią danych w celu przetwarzania informacji z wielu różnych zasobów oraz danych strumieniowych i poddawania ich analizie czy procesom samouczenia się maszyn.

Zaawansowane funkcje analizy i samouczenia się maszyn sprawiają, że Modern Data Warehouse w każdym z zastosowań ułatwia pracę z danymi i zwiększa możliwości ich wykorzystania.

Marketing Data Warehouse – analiza sentymentu treści z summ-it

Narzędzie świetnie sprawdza się do przechowywania danych marketingowych (Marketing Data Warehouse). Jest to rozwiązanie, które pozwala nie tylko uporządkować posiadane informacje, ale również wykorzystać je do zwiększania skuteczności przekazu marketingowego. Dzięki rozwiązaniom z zakresu machine learning archiwalne dane marketingowe mogą wspomóc automatyzację procesów segmentacji klientów, tworzenia ofert, czy też prognozowania zakupów.

Możliwe jest zbudowanie systemu zapewniającego dogłębną analizę sentymentu w treści. Zaawansowane narzędzia pozwalają na weryfikację emocjonalnego wydźwięku wypowiedzi komentarzy i opinii. Na tej podstawie można natomiast tworzyć prognozy dotyczące odbioru produktu o danych cechach czy też przekazu marketingowego. Narzędzie pozwala więc na wykorzystanie nowoczesnych technologii do zwiększania skuteczności działań i poprawy wizerunku marki.

Power BI grafika

Cyfrowa transformacja D-Marin z Modern Data Warehouse

D-Marin logo

Współpraca z D-Marin oparta na wykorzystaniu uczenia maszynowego oraz natural language processing zwiększyła zaangażowanie klientów i poprawiła wrażenia użytkowników poprzez tworzenie zaawansowanych i powtarzalnych procesów biznesowych. Firma szybko i łatwo rozumie potrzeby klientów i ich opinie zbierane z 16 marin w 6 krajach. W wyniku realizacji projektu D-Marin potrafi doskonale dostosować się do rynku i spełnić oczekiwania klientów.

Jakub Mazerant
Head of Sales

Umów się na bezpłatną konsultację

Skonsultuj potrzeby Twojej firmy z naszymi ekspertami. Poznaj rozwiązania, które pomogą Twojej firmie usprawnić procesy biznesowe i zapewnić bezpieczeństwo danych.

Wypełnij formularz:

Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy!