summ-it dołącza do Smarketer Group
31 maja 2023
Ten tekst przeczytasz w 5 minut
Jest nam niezmiernie miło ogłosić prawdopodobnie największą zmianę w naszej firmie w tym roku!
Smarketer Group przejmuje wiodącego specjalistę od analizy danych summ-it.
Co to oznacza i co możemy dzięki temu osiągnąć?
✔ Rozszerzenie usług o silne know-how w zakresie analizy danych.
✔ Rozszerzenie portfolio usług o hurtownie danych i usługi analizy danych.
✔ Rozwój nowych innowacyjnych usług w zakresie danych i technologii.
✔ Ekspansja geograficzna summ-it w kierunku rynku DACH.
Smarketer Group, wiodący dostawca usług marketingu efektywnościowego, koncentrujący się głównie na Google Ads, Microsoft Ads, Amazon Ads i Social Network Ads z siedzibą w Berlinie (Niemcy), ogłasza przejęcie firmy summ-it z siedzibą w Poznaniu, ni. To strategiczne posunięcie stanowi kamień milowy w historii rozwoju Smarketer Group wzmacniając zaangażowanie spółki w dostarczanie najnowocześniejszych usług marketingu efektywnościowego klientom w całej Europie.
Od czasu otrzymania inwestycji w rozwój od EMH w lutym 2022 r., Grupa Smarketer nadal wykazywała silny wzrost i zapoczątkowała ważny krok w kierunku opartej na danych grupy wysoce wyspecjalizowanych dostawców usług marketingowych. Zatrudniająca obecnie ponad 350 pracowników w sześciu spółkach grupy (w tym summ-it), Smarketer Group będzie kontynuować pozyskiwanie wyspecjalizowanych dostawców usług marketingowych w ramach strategii wzrostu buy-and-build.
Firma summ-it, założona w 2011 roku z biurami w Poznaniu i Krakowie, zatrudnia ponad 50 wysoko wykwalifikowanych specjalistów i jest jednym z wiodących dostawców usług hurtowni danych i analizy danych w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka aktywnie zarządza ponad 10 tysiącami baz danych i zrealizowała ponad 300 projektów związanych z danymi z klientami z sektora blue chip, takimi jak ABB, Hochland, IKEA czy Bank Millenium. Oprócz świadczonych usług, summ-it opracował własne rozwiązania programowe w zakresie zarządzania hurtowniami danych i analizy danych marketingowych.
summ-it dołącza do Smarketer Group wraz z bogatym doświadczeniem oraz wiedzą techniczną.
Integrując analitykę danych z wiedzą i ofertą usług Smarketer Group, firma dąży do ulepszenia swoich kompleksowych, opartych na danych, usług marketingu efektywnościowego. Ponadto integracja summ-it ułatwi rozwój nowych, innowacyjnych usług w zakresie danych,umożliwiając Smarketer Group dostarczanie jeszcze skutecznieszych wyników swoim klientom.
Całość procesu wspomoże summ-it w wejściu na rynek DACH, wykorzystując ugruntowaną reputację Smarketer Group i rozległą sieć partnera w regionie. To strategiczne posunięcie stworzy nowe możliwości dla summ-it, umożliwiając oferowanie najnowocześniejszych usług szerszej bazie klientów i ugruntowanie silnej pozycji na rynku zachodnim.
CEO o przejęciu
Cieszymy się, że możemy ogłosić przejęcie summ-it, jednego z wiodących dostawców usług analizy danych w Europie Środkowo-Wschodniej, który doskonale wpisuje się w naszą strategiczną wizję i plan rozwoju
W świecie, w którym dane mają kluczowe znaczenie, cieszymy się, że mamy na pokładzie silnego partnera, którego DNA stanowi analiza danych. Ta współpraca pozwala nam zwiększyć nasze możliwości, łącząc naszą wiedzę w zakresie marketingu efektywnościowego z doświadczeniem summ-its w zakresie analizy danych. Wspólnie dążymy do dostarczania kompleksowych, opartych na danych usług marketingu efektywnościowego, które przynoszą wymierne wyniki i umożliwiają naszym klientom osiąganie celów związanych z rozwojem– powiedział David Gabriel, założyciel oraz CEO Smarketer Group.
David Gabriel
Założyciel i CEO Smarketer Group
Wojciech Wencel, założyciel i CEO summ-it skomentował sytuacje następująco: Ta zmiana otwiera nowy rozdział zarówno dla summ-it, jak i dla Smarketer Group. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni z dołączenia do grupy o tak silnej marce, a także spójnej kulturze i wartościach. Daje nam to szansę na przyspieszenie naszego rozwoju. Ponadto możemy realizować naszą misję – chcemy mieć pewność, że nasz klient zdobędzie szczyt, tak jak zrobił to Tenzing Norgay – a także wspierać Smarketera jako wiodącego dostawcę usług marketingu efektywnościowego opartego na danych.
Dołączenie summ-it do Smarketer Group, stanowi pierwsze strategiczne przejęcie dodatkowe w planach ekspansji. Smarketer Group aktywnie poszukuje dodatkowych przedsiębiorców i menedżerów z atrakcyjnymi wyspecjalizowanymi firmami, aby dalej rozszerzać swoje portfolio usług i budować znaczącą historię wzrostu. Wykorzystując synergię, wiedzę i zasoby, Smarketer Group dąży do pozostania w czołówce marketingu efektywnościowego, umożliwiając firmom rozwój w dynamicznym krajobrazie online.
O firmach
Smarketer Group
Smarketer Group jest wiodącym dostawcą usług marketingu efektywnościowego zarządzanym przez założycieli, koncentrującym się na Google Ads, Microsoft Ads, Amazon Ads i Social Network Ads. Założona w 2011 roku firma oferuje kompleksową wielojęzyczną technologię i usługi oparte na danych w zakresie reklamy w wyszukiwarkach Google i Microsoft. Za pośrednictwem spółek należących do grupy, Smarketer Group oferuje reklamę Amazon (AMZELL), reklamę w mediach społecznościowych na Facebooku, Instagramie i TikTok (WLO.Social), a także kompleksowy marketing efektywnościowy dla MŚP (adsXpress). Zatrudniając ponad 350 pracowników i obsługując ponad 1000 klientów, Smarketer Group jest zdecydowanym liderem rynku w regionie DACH. Smarketer Group postrzega siebie jako partnera wzrostu dla średnich przedsiębiorstw („Mittelstand”). Ze względu na wyjątkową jakość usług Grupa otrzymała liczne nagrody partnerskie, w tym CSS i Adwords Premium Partner firmy Google, Microsoft Elite Partner i status Advanced Partner firmy Amazon.
Kontakt:
Marcello Gildemeister
Head of M&A and PMI,
m.gildemeister@smarketer.de
O summ-it
summ-it działa na rynku od 2011 roku, a główną ofertą Spółki jest integracja systemów oraz profesjonalne zarządzanie danymi, w tym analityka i AI. Wiodące usługi summ-it obejmują zarządzanie systemami baz danych i budowanie systemów analityki biznesowej, zarówno w prywatnej infrastrukturze klientów, jak i w chmurach publicznych, prywatnych i hybrydowych.
Obecnie summ-it zarządza ponad 10 tysiącami baz danych w Europie, Wielkiej Brytanii, Azji i na Bliskim Wschodzie w modelu 24/7/365 i analizuje wolumeny danych liczone w petabajtach.
Więcej informacji: summ-it joins Smarketer Group