MICROSOFT 365 ORAZ PLATFORMA SHAREPOINT OKAZAŁA SIĘ KLUCZEM DO SUKCESU
3 listopada 2020
Ten tekst przeczytasz w 1 minutę
Żabka jako lider rynku sklepów typu convenience w Europie Środkowo-Wschodniej potrzebował sprawnego narzędzia do komunikacji i obsługi procesów wewnętrznych firmy. Ponadto firma szukała rozwiązań technologicznych, które pomogłyby jej w dalszym zapewnianiu optymalnych usług w obecnej rzeczywistości COVID-19. Dla Żabki bardzo ważne było znalezienie dostawcy, który posiada wiedzę z zakresu branży dóbr szybko zbywalnych (FMCG).
Podejmując współpracę wpłynęliśmy na digitalizację procesów pracy Żabki, wdrażając platformę opartą o Microsoft SharePoint wraz z rozszerzeniem standardów, by dostosować je do potrzeb firmy Żabka. Dzięki temu firma korzysta teraz z usługi hostingu internetowego Microsoft Azure App Service w celu zwiększenia elastyczności. Wdrożyliśmy również Azure SQL Database zamiast list SharePoint, aby zoptymalizować wydajność systemu i umożliwić większą skalowalność. Wszystkie dane przechowywane na platformie SharePoint można również wizualizować za pomocą analizy danych Power BI.
W efekcie Żabka skróciła czas cyklu i zwiększyła zaangażowanie pracowników oraz poprawiła przepływ informacji w całej firmie.
Zapraszamy do odwiedzenia strony Microsoft, gdzie opublikowano szczegółowe informacje.
Żabka – dziękujemy za współpracę! Było dla nas ogromną przyjemnością, pójść z Wami po Wasz sukces.