Finance&Controlling Specialist
Poszukujemy samodzielnego specjalisty na stanowisko Finance&Controlling Specialist!
Buduj obszar finansów w spółce akcyjnej z obszaru nowych technologii oraz pracuj z zarządem w celu podnoszenia efektywności procesów finansowych. Podział pracy to księgowość 30% i controlling 70%.
Jeśli posiadasz szeroką wiedzę i masz doświadczenie z zakresu finansów oraz jesteś gotów/a podjąć odpowiedzialność za kluczowe procesy finansowe to zapraszamy!
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie: umowy o pracę, umowy B2B
- Pracę w atmosferze koleżeństwa i zaufania – w ankiecie satysfakcji ponad 92% pracowników zgadza się z tym stwierdzeniem
- Odpowiednie wsparcie i współpracę w swoim zespole – w ankiecie satysfakcji 100% pracowników zgadza się z tym stwierdzeniem
- Elastyczne godziny pracy oraz pracę w modelu hybrydowym (min. 3 dni stacjonarnie, 2 dni zdalnie)
- Pracę z biura w centrum Poznania
- Dostęp do najnowszych technologii IT
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
- Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne: Miękka środa, Bezpieczne czwartki, Science Friday
- Spotkania firmowe: Summer Party, Winter Party, AllHands, Talk to Your Boss, Lokalne środy
- Programy doceniania pracowników: summ-it heroes i nagrody za przyznane kudosy
- Program poleceń pracowniczych
- Możliwość dołączenia do benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe)
- Pracę w zrównoważonym zespole – 3 generacji: X, Y, Z
Główne zadania na stanowisku:
-
Stosunek pracy: księgowość 30%, controlling 70%
-
Czynny udział w procesie rozliczania pracy, a w tym zamykania miesiąca
-
Kontakt z księgowością oraz ścisła współpraca z działami delivery
-
Współpraca z zarządem
-
Wystawianie faktur i ich wstępna dekretacja
-
Wykonywanie przelewów
-
Planowanie przepływów pieniężnych
-
Podstawowe raportowanie danych finansowych – przychody, koszty
-
Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie
-
Kontrola terminowego spływu należności / monitorowanie płatności
-
Wyjaśnienia rozrachunków z klientami
-
Praca z dokumentacją anglojęzyczną
-
Komunikacja w języku angielskim z kontrahentami
Wymagania:
- Preferowane wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości lub ekonomii
- Min. rok doświadczenia na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków
- Wiedza z zakresu zasad rachunkowości i przepisów podatkowych
- Znajomość programu księgowego Comarch ERP Optima
- Bardzo dobra znajomość MS Excel
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2. – w pracy aktywnie będziesz z niego korzystać zarówno w mowie jak i w piśmie
Dodatkowym atutem będzie:
- Komunikatywna znajomość języka niemieckiego
- Umiejętność pracy z zarządem, a w tym przedstawiania zwięzłych podsumowań i rekomendacji
- Samodzielność i proaktywność w działaniu
- Dokładność, skrupulatność i odpowiedzialność za powierzone zadania
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i nadesłanie aplikacji. Uprzejmie informujemy,
że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie i pozostali w kontakcie, umieść w CV odpowiednią zgodę:
❑ Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych niewymienionych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, ani innych przepisach szczególnych znajdujących zastosowanie zgodnie z art. 221 § 4 Kodeksu pracy, w celu przeprowadzenia rekrutacji przez Administratora Danych Osobowych – „summ-it s.a.” z siedzibą w Poznaniu ul. Głogowska 31/33, 60-702 Poznań.
❑ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych przeze mnie w trakcie procesu rekrutacji w celu wprowadzenia tych danych do bazy Administratora Danych Osobowych – „ summ-it s.a.” z siedzibą w Poznaniu ul. Głogowska 31/33, 60-702 Poznań i ich przetwarzania na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych.